Számítógépes autódiagnosztika Budapest területén és környékén akár azonnali kiszállással (70) 352-1562. Vállalkozásunk speciálisan a hibakód kiolvasásra valamint járművek diagnosztikai vizsgálatára szakosodott, minden járműtípushoz rendelkezünk a megfelelő kódolvasó készülékkel.
FONTOS! Csak 1999 évjárat utáni, illetve OBD2 csatlakozási lehetőséggel rendelkező járművek vizsgálatát tudjuk vállalni!
Az alábbi szolgáltatásokkal várjuk:
Munkatársunk várja megtisztelő hívását a 06 70 352-1562-es számon!
Márkafüggetlen autódiagnosztikai vállalkozásként például meg tudjuk oldani a legkedveltebb típusoktól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a ritkább típusokig az összes hibafeltárási munkát.
A hibakód alapján megkeressük a hiba okát, az egyéb körülményeket jelenségeket is figyelembe véve megállapítjuk, hogy mi hibásodott meg, elvégezzük a hibaelhárítást, kicseréljük a szóban forgó alkatrészt, és kiürítjük a diagnosztikai memória tartalmát.
Sokszor küldenek hozzánk járműveket az autószerelők a hibák behatárolása céljából:
- időszakos indíthatóság
- üzemanyag-nyomás hiba
- befecskendezési hiba
- főtengely jeladó hiba
- vezérlőegység hiba
- gázpedál helyzetérzékelő hiba
- ECU hiba
- lambda szonda hiba
- gyújtásvezérlő elektronika hiba
- fojtószelep kapcsoló hiba
- tápellátási hiba
- biztosítéktábla hiba
- üzemanyag-szivattyú hiba
- turbó hiba
- légtömegmérő hiba
- EGR szelep hiba
A fentieken kívül az alábbi feladatokat is végre tudjuk hajtani: - valós km érték kiolvasása
- üzemanyag-nyomás mérése
- olajcsere ellenőrzése, nullázása
- légzsákvezérlő, ütközésadat kiolvasása és törlése
Eszközeink
Úgynevezett OBD olvasóval és OBD kábellel kapcsolódunk a gépjármű fedélzeti diagnosztikai interfészére, amelyen keresztül kiolvassuk a szükséges műszaki paramétereket. Az eredmények analízisét számítógéppel végezzük.
Mobil diagnosztika
Szükség esetén és aktuális leterheltségünktől függően telefonos megbeszélést követően kiszállást is vállalunk, hogy bevizsgáljuk a járművét.
A hibakód kiolvasás otthon is kivitelezhető, ha rendelkezik az ehhez való berendezésekkel, de ezzel kapcsolatban meg kell jegyeznünk 2 fontos tényt:
Az életben azt tapasztaltuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször csupán egy része a probléma azonosításához szükséges teljes vizsgálatsorozatnak. A korszerű személyautók, teherautók és kamionok egyre nagyobb számú feladatát vezérlik ma már digitális fedélzeti eszközök. Ezek memóriába tárolják a naplózott paramétereket, tényleges és korábbi események kódjait, a legfontosabb fedélzeti eszközök állapotait.
A fedélzeti autódiagnosztikai készülékek gyakran végzik el a mért értékek összehasonlítását a referenciaértékekkel. Ennek célja a gépkocsi állapotának rendszeres időközönként történő felülvizsgálata. Ha nem tolerálható eltérést észlel a rendszer, hibaüzenetet küld, ami egy tárolóba kerül, később is előhívható hibakódok formájában.
A tűrésmezőből kieső paraméterek egy részéről a műszerfali kijelzők a sofőr számára feltűnő jelzések formájában is jeleznek, nagyobb részük viszont csak a fedélzeti járműdiagnosztikai műszer soros interfészére kapcsolódó ún. OBD kábelen át olvashatók ki. Az OBD diagnosztika összehasonlíthatatlanul több fontos adatot ad a gépjármű állapotáról, viszont ez sem garantálja egyenes következményként a megoldást.
Miért nem ilyen egyszerű az autódiagnosztika?
Ha a hibakódok kiolvasása elegendő lenne a helyzet felméréséhez, akkor a legtöbb ember maga is meg tudná javítani az autót. Az élet viszont azt mutatja, hogy legtöbbször nagyon téves következtetéseket lehet levonni a diagnosztikai információkból. Néhány jellemző példa, amit sok kollégánk is tapasztalt, a lambda szonda indokolatlan cseréje vagy a hűtőfolyadék szenzora által jelzett diagnosztikai értékek félrevezető értelmezése.
Sokszor láttuk, hogy elavult értékekkel volt tele a memória, amelyek egy része régóta nem volt érvényes, ezért javasoljuk az ismételt hibakód kiolvastatást. Azt nem is említettük még, hogy bizonyos hibák nem mindig produkálják magukat, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem. Amiért nem javasoljuk a hibakód otthoni kiolvasását, annak oka pedig az, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig a tapasztalat, amit hosszú évek alatt gyűjt össze a szakember.
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy a konkrét összegről egyeztessen telefonon, de a legjobb a helyszínen történő felmérés, megtekintés.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Astra g
- Hibakód kiolvasás Opel Astra f
- Vectra a hibakód kiolvasás
- B Vectra hibakód kiolvasás
- Astra h hibakód kiolvasás
- Opel Calibra hibakód kiolvasás
- Corsa b hibakód kiolvasás
- Opel Vectra c hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki
- Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot - Peugeot 307 hibakód kiolvasás - Peugeot 406 hibakód kiolvasás - Peugeot 306 hibakód kiolvasás - Peugeot 206 hibakód törlés Volvo Citroen
Skoda - Felicia hibakód kiolvasás - Fabia hibakód kiolvasás Fiat Honda Mercedes Mazda Seat
Renault - Renault Scenic hibakód kiolvasás - Renault Laguna hibakód kiolvasás Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo - Matiz hibakód kiolvasás - Nexia hibakód kiolvasás
GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Mi a teendő, ha nem lehet elérni a diagnosztikai szervizt telefonon? Ha elérhetetlenünk vagyunk telefonon, megeshet, hogy egy bonyolultabb hiba feltárását végezzük. Ilyenkor azt ajánljuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint tudunk.
Időnként előforduló hiba feltárását mindig ki kell fizetni? Sajnos a diagnosztika időt vesz igénybe, ezért ha egy probléma nem jelentkezik a jármű behozatalakor, akkor az ellenőrzést meg kell ismételni. Okos döntés megvárni, amíg a hiba minden alkalommal tapasztalható.
A hibakód megdönthetetlenül azonosítja a hiba gyökerét? Sajnos nem. Több tényező vizsgálata és az évek során szerzett szakmai tapasztalat teszi egyértelművé a valós hibaokot.
Számítógépes autódiagnosztika Budapest területén és környékén akár 1 órán belüli kiszállással (70) 352-1562.